dimecres, 18 de juliol del 2007

Els "pavos" Reals


Em sap greu que hi hagi gent que digui que no val la pena salvar-la, sé que està feta una ruïna, però tot i el que ha passat, encara s'aguanta, i només per això, se li hauria de donar una altra oportunitat, per recordar-nos una època ja passada, en que tot era diferent, però a la vegada molt semblant.

Ara feia dies que no hi entrava (hi ha molt de moviment allà), no el que voldria, però ja s'hi han posat; i ahir una amiga em va confirmar les meves sospites, que tot i haver-hi fet molt, per dins encara està plena de runa, i sembla que ha caigut algun sostre més, sort que hi han fotografies; m'enrecordo del sostre del passadís de la planta baixa, en el que hi havia un retrat meu de quan era jove, i que em sembla que alguna família de després va pintar-hi a sobre, però no n'estic segura, i a l'altra banda hi havia un paó real, irònicament, símbol cristià d'immortalitat.

Aquí us en deixo una imatge del que era, extreta de la pagina de la "Plataforma".

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina pena!! sort que ho vaig veure amb els meus ulls, per cert aquesta foto la vaig fer jo; espero que la restaurin el millor possible, i que sigui d'accés públic.
Bueno segeuix així, de moment et recolzo amb tot el que dius

Anònim ha dit...

wualaaaa, quina passada de paó !

ostres, la vídua , que va ser qui va fer construir la torre, la deu trobar una mica canviada, no?