dilluns, 16 de juliol del 2007

Presentació pública

He tornat,
a través de la veu d'una persona, per vigilar el que li fan casa meva, que en un passat potser no em vaig estimar gaire, degut a les circumstàncies evidentment, però que ara recordo amb enyorança, i no voldria que aquest passat s'oblidés. Pel que sembla no serà així, però m'he anat passejant per casa durant aquests últims anys, i em fa pena admetre que s'ha salvat de miracle i a última hora, i encara que hi hagi gent que ho negui, gran part d'aquesta victòria és gràcies al poble, que es va interessar per casa meva (tot i que he de dir que una mica tard) però gràcies a ell encara m'hi puc passejar, entre les quatre parets que queden, brutes pels coloms! Des de casa veig la pobra Zenobia cagada de dalt a baix, per culpa d'aquests animals del dimoni!

Bé doncs us deixo amb aquesta introducció, espero tenir temps desde l'altre banda d'actualitzar el bloc, si no és així perdoneu, però es que alla dalt hi ha molt de moviment!

Xiquets aquí us deixo un nou bloc per passejar-s'hi i per comentar

2 comentaris:

Sentinella en vetlla: ha dit...

Felicitats per la idea, molt original. Endavant amb tal fabulosa proposta!

MC ha dit...

benvinguda a la bloquesfera malgratenca...

sort i endavant