dilluns, 12 de novembre del 2007

Gran èxit de participació ciutadana!

l
Doncs si, jo en realitat no m'ho esperava, però va haver-hi molta gent, més de 100 persones pel que vaig veure. I el més important no és potser la gent que va venir, sinó que van tenir l'oportunitat d'informar-se correctament, i de veure amb els seus propis ulls, tota la nostra riera, en el seu estat més natural possible; i tota la conca hidrogràfica que formava, amb els molins que l'envolten.
A la fotografia, es pot veure un dels moment més emotius de la passejada, quan Vicens Bayarri, llegia un poema del seu avi Francesc Costa i Riba, sobre la font dels capellans.
En fi, una gran passejada per conèixer tot el que ens envolta, i que té un futur força incert: Escola taller a Sta. Rita, Futur Plà Parcial a la zona del Molí de la Sal o d'en Valeri. Encara tenim molta feina a fer!
Dissabte que vé recordar la Truitada popular a les peixateries velles a partir de les 8 del vespre.

Tot recordant les paraules del rei, li dic a en Nosokomio: Que te calles!!! que n'estic fart de tu, no crec que siguis l'alcaldessa, ella és més discreta; i encara que siguis ella no et tinc por. Si no he escrit res la setmana passada és perquè he tingut molta feina.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Foto ben triada! Aquest moment va ser molt especial i va acabar d'arrodonir una passejada fantàstica. Història de Malgrat i natura tot en un, genial! Jo no coneixia la importància dels molins antics que hi ha al nostre poble i cal que iniciem una lluita per aquí: tot això s'ha de catalogar i preservar!

Anònim ha dit...

La Núria Arís va grabar en vídeo, no ho podeu penjar?

Anònim ha dit...

Més persones van gravar, si el format fós compatible..