dilluns, 31 de març del 2008

Hospital mental?

Quan he vist el comentari que m'han deixat a l'anterior notícia, la veritat és que m'he sorprès bastant.
Això de l'hospital, ja en fa temps que s'en parla, i la veritat des del meu punt de vista no trobo malament que hi hagi gent que es cuidi d'aquests malalts; que sigui en el meu poble a mi m'és igual, en conec uns quants, i són bones persones que han patit alguna desgràcia o que simplement han tingut un mal passat. Aquestes persones ténen el mateix dret a viure, i que s'en cuidin d'elles, que qualsevol altre, i si és en el meu poble no me n'amagaré pas, tot el contrari, estaré orgullós de tenir-los aquí, i donar una lliçó de humanitat a la gent de Pineda.
Sé que hi haurà gent que dirà que hi ha malalts perillosos, i coses per l'estil, però els que deixen sortir del centre no ho són pas; qui no coneix a en Jaume Muntanyà, o la Isabel, persones, que al final els hi agafes un apreci especial i que la vida en el poble sense elles seria completament diferent.

2 comentaris:

Montse ha dit...

Penso el mateix que tú, aquesta gent ja porta molts anys amb nosaltres, i mai han donat cap problema, al contrari, ja formen part del poble, i sobretot de la plaça de l'escola de música ca l'Arnau.

Anònim ha dit...

Completament d'acord amb tu, amic vídua. Tots som persones i això ha de prevaldre sobre qualsevol argument. Personalment, cap d'aquests malalts m'ha causat mai cap mal ni cap molèstia, al contrari! Em sento orgullosa de tenir-los a Malgrat, demostrem a gent com la de Pineda o la del comentari del post anterior la humanitat que tenim nosaltres i que a ells els manca.

I aprofitant que és 14 d'abril... VISCA LA REPÚBLICA!!!