dilluns, 17 de setembre del 2007

Setmana de la mobilitat


Dintre del programa de la Setmana de la mobilitat, el dia 29 hi ha organitzada una passejada pel poble, on l'arquitecte Ramon Mas serà l'encarregat d'explicar tots o part dels béns catalogats en el POUM de Malgrat, així com les seves façanes, o les parts que estiguin catalogades; segurament es farà una explicació del per què han estat catalogats aquest edificis, donant tant raonaments històrics com artítics.
Crec que és una bona oportunitat per conéixer una mica millor el nostre poble. Jo no m'ho penso perdre!

6 comentaris:

Montse ha dit...

Jo no aniré, però heu vist, com han deixat la façana de la casa que hi ha al carrer Alsina, al costat del cole Chanel?, menys mal que era protegida, ah! potser construeix el sr. Quinta?, potser per això es calla i no es diu res?

Empestats ha dit...

esclar que hi construeix en quinta, i la part que més interessava, em sembla que els hi va caure, i la part de la cantonada no feia falta que es conservés, però ho han aprofitat perquè així poden fer 5 habitatges, perquè sinó haguessin hagut de fer xamfrà em sembla

Anònim ha dit...

ens vendran duros a quatre peles?

Anònim ha dit...

Els seus duros a sis peles actualment ja els paguem, ara ens els vendran a vuit peles, ja saben que a més de masells som masoquistes i entomem tot el que calgui.

Anònim ha dit...

Fora d'agrair l'assistència del regidor Valentí per que pugui entendre el que vol dir "mobilitat" i modifiqui d'una vegada per totes el seu pla de plena immobilitat actual.

Anònim ha dit...

Jo hi vull anar a aquesta passejada!!!
Saps a quina hora es? i d'on se surt? i si cal apuntar-se a algun lloc?
Es que a la web de l'ajuntament no hi trobo res al respecte...